Page 9 - Itineraris Matemàtiques 1
P. 9

 Índex
16 17 18
        Els nens i les nenes de primer en- senyen l’escola als petits.
Quants petits són?
PÀG. 99
19
Els de la colla s’organitzen per anar d’excursió.
Què hauria de fer en Bernat per no equivocar-se?
PÀG. 117
En Bernat i la seva família van fer un viatge i van fotografiar un cas- tell.
Els de la colla juguen a endevi- nar quin és el menjar preferit de cadascú.
Què passa en la foto?
Fem una endevinalla?
21
Els de primer marxen de colònies amb l’escola. Estan superemocio- nats!
Qui porta més peces de roba?
   PÀG. 105
PÀG. 111
         E
ENTRENA’T
PÀG. 123
PÀG. 127
      22 23 24
   La tieta d’en Pol viu en un bloc de pisos. Cada veí o veïna té una finestra.
Com pots saber quants veïns o veïnes té?
PÀG. 133
Els de la colla són a la plaça del poble, jugant al “Veig, veig”.
Quins triangles hi ha al teu poble o barri?
PÀG. 139
Aquesta primavera les orenetes han fet niu a casa la Sofia...
Quina operació cal fer?
        PÀG. 145
   25 26 27
   Avui, a la classe, juguem a boti- gues! La Tània vol tenir una ver- duleria i col·locar-ho tot bé, ven- dre, tornar canvi...
Els de la colla s’inventen proble- mes mentre pugen fins al cim d’una muntanya.
Els de la colla volen convèncer la mestra per anar a fer una classe a la platja.
Quines figures geomètriques pots trobar en una platja?
   Què vol dir “tornar canvi”?
PÀG. 151
28
Avui plou i els nens i les nenes de primer no han pogut sortir al pati, però s’han divertit molt amb els nombres!
Com podem jugar amb els nombres?
PÀG. 169
Inventem un problema?
29
Els de la colla es plantegen quines coses podran fer a l’estiu.
   PÀG. 157
PÀG. 163
     Què és segur, possible o impossible?
      PÀG. 175
E
ENTRENA’T
PÀG. 181
   













































   7   8   9   10   11