Page 8 - Itineraris Matemàtiques 1
P. 8

        123
   La colla està mirant una marieta que hi ha en una planta...
En què s’assemblen
les marietes i els mosquits?
PÀG. 11
Els nens i les nenes de la colla es- tan agafant diferents coses amb les mans.
Què tenim a les mans...?
PÀG. 17
456
Els nens i les nenes de la colla són al voltant d’una taula amb men- jar.
Per què no han entès la Tània?
      PÀG. 23
      La colla és a la festa d’aniversari del cosí de la Tània, que fa deu anys!
Quin nombre hi falta, en el pastís?
PÀG. 29
789
Avui la colla se’n va a comprar al mercat.
Quants tomàquets hi ha?
PÀG. 35
La Boira, la gossa d’en Bernat, s’ha ficat dins d’una font.
Com pots representar aquestes dades?
        PÀG. 41
      Els de la colla de primer s'han perdut la cursa de bicicletes del barri perquè eren d’excursió.
Què és una desena?
Els de primer fan un joc del tres en ratlla amb material reciclat!
Quants taps necessiten en total?
PÀG. 59
12
En Bernat i la Tània són amb les mascotes de la classe: dos peixos que tenen en una peixera.
En Bernat i en Pol són al terrat de casa d’en Bernat estenent roba.
Com podem fer un joc de sumes?
PÀG. 53
LaSofiaienPolnoesposen d’acord.
Quant mesura un ratolí?
PÀG. 69
13 14 15
   PÀG. 47
  11
   Quin dia de la setmana és?
 E
ENTRENA’T
PÀG. 65
PÀG. 75
         La classe de primer ha anat al Jardí Botànic. Han d’explicar tot el que hi veuen... en ordre!
Els nens i les nenes de la colla ju- guen a llançar l’ItiCub.
Els nens i les nenes de la colla es- tan mirant el cel ennuvolat.
Com podem mesurar les coses?
PÀG. 93
   Com ho poden ordenar?
Com se sumen els nombres de dues xifres?
   PÀG. 81
PÀG. 87















































   6   7   8   9   10