Page 7 - Itineraris Llengua Catalana 6
P. 7
Índex
16 17 18
La Rita vol dedicar un poema a la seva mare, però no vol que sigui sentimental; vol que sigui divertit.
Com puc escriure un poema divertit?
PÀG. 99
19
L’Eva no es posa d’acord amb els seus pares sobre quina pel·lícula han de mirar.
Televisió tradicional o “streaming”?
PÀG. 117
22 23 24
Els de la colla es diverteixen fent bombolles de sabó, i la Rita els proposa fer-ne de gegants.
Quins passos hem de seguir?
L’Eva ha vist un espectacle que li ha agradat molt i creu que els podria servir d’inspiració per a la festa de final de curs.
PÀG. 105
Digue’ns, com és?
21
En Max passarà per Queralbs quan vagi d’excursió i el seu avi coneix una llegenda d’aquest poble.
Què expliquen les llegendes?
PÀG. 111
E
ENTRENA’T
PÀG. 123
PÀG. 129
Els de la colla participaran en el IX Concurs de còmics i ja estan pensant com serà el seu.
Ho puc explicar en un còmic?
PÀG. 135
L’Eva està molt nerviosa perquè ha de fer una exposició oral a classe, i això que a ella parlar li agrada molt.
Què ens vols explicar?
PÀG. 141
25 26 27
Els de la colla imaginen com se- rien si haguessin nascut en un altre lloc del món.
I tu, com series?
PÀG. 147
En Max, en Nico i l’Eva ja saben de què volen treballar quan siguin grans, però la Rita encara no ho té clar.
En Nico va visitar la casa d’Anna Frank a Holanda i la seva història el va impactar tant que ha co- mençat a llegir-ne el diari.
Els de la colla no es posen d’acord sobre com s’han de comportar en els mitjans de transport.
Per què hem de respectar les normes?
I tu, què vols ser quan siguis gran?
28
En Nico està llegint un llibre de ciència-ficció i hi està ben en- ganxat.
Què és la ciència-ficció?
PÀG. 171
Qui era Anna Frank?
29
Els de sisè han de participar en el dia de la no-violència i ho faran creant un poema entre tots.
Com escric un poema sobre la pau?
E
PÀG. 153
PÀG. 159
PÀG. 165
PÀG. 177
ENTRENA’T
PÀG. 183