Page 7 - Itineraris Coneixement del medi 3
P. 7
Índex
16 17 18
A l’escola es recicla. Els alumnes estan molt conscienciats, però es pregunten si tothom ho està.
La Carla està disgustada perquè no pot jugar. Li han dit que no es pot moure de la cadira...
Els de tercer han presentat la co- reografia d’educació física. Tots anaven de vermell, però en Teo va de verd...
És possible que els sentits fallin?
PÀG. 109
21
En Dani i els seus amics juguen a un joc de cartes d’animals. Cal sa- ber-ne moltes coses per jugar bé: què mengen, si són ràpids...
Tots els animals es desplacen?
Què podem fer amb el que no fem servir?
19
Què passa si ens trenquem una cama?
PÀG. 97
PÀG. 103
Què són els puntets que hi ha al costat dels nombres de molts as- censors? Per a què deuen servir?
La pell ens pot servir per veure-hi?
PÀG. 115
22 23 24
E
ENTRENA’T
PÀG. 121
PÀG. 127
Al pati hi ha una sargantana. Li en- canta prendre el sol, com a en Teo. Però no tots els animals són iguals.
Per què les sargantanes prenen el sol?
PÀG. 133
25 26 27
Per fer una paella de marisc es necessita arròs, però també fan falta altres ingredients...
Com són els animals d’una paella de marisc?
PÀG. 139
La Berta i els seus amics parlen del verd de les plantes, però al parc hi ha un munt de fulles marrons...
Què passa quan les fulles ja no són verdes?
PÀG. 145
L’avi de la Sara, que és apicultor, ha explicat als de tercer que les abelles són molt importants.
Quina relació tenen les abelles i les flors?
PÀG. 151
28
A en Teo li agrada fer companyia al seu avi Joan a l’hort: s’asseuen a sota la figuera i parlen i parlen...
La mare de l’avi Joan, què és d’en Teo?
PÀG. 169
Coneixeu l’enigma del pastor i el riu? Per resoldre’l, cal pensar en les relacions entre els éssers vius.
Si no hi ha llops, tampoc no hi ha pastanagues?
PÀG. 157
29
Que no, Sara... Ser arqueòloga no vol dir trobar vaixells pirata amb cofres plens de monedes d’or. O sí?
Què transportava el vaixell enfonsat?
PÀG. 175
La Berta i en Teo miren un reportat- ge sobre dofins. En un tema no es posen d’acord...
I tu, creus que els dofins es comuniquen?
PÀG. 163
E
ENTRENA’T
PÀG. 183