Page 16 - Itineraris Matemàtiques 3
P. 16

 APLIQUEM EL QUE HEM APRÈS
   8
Ara et toca a tu! Dibuixa una pintura cubista. Pots decidir pintar amb una majoria de rectes o, per contra, de corbes.
Intenta transmetre sensacions que estimulin els sentits dels teus companys i companyes. Després, pregunta’ls quins han estat els sentits estimulats.
      9
Comenteu si creieu que l’art, els sentits i les matemàtiques es poden treballar conjuntament.
Us resulta fàcil imaginar rectes, segments i corbes en l’espai i, després, poder-los representar en un full?
Valoreu si us ha estat útil el treball amb les pintures per poder veure els elements bàsics de la geometria:
rectes, segments i corbes.
/ GEOMETRIA DE LES OBRES D’ART PER ACABAR, PENSA-HI...
Has fet les feines i les activitats ordenadament?
                 28
VALORA L’ITINERARI
  





















































































   14   15   16   17   18