Page 6 - Itineraris Llengua Catalana 2
P. 6

                        123
   Ahir la Jana va veure un repor- tatge sobre les escoles i avui en parlen a classe. A partir de la con- versa, els sorgeix una pregunta...
Com seria la teva escola ideal?
PÀG. 9
La Xesca i els més petits demanen a l’Edu que els expliqui el conte de la Caputxeta, però ell ha deci- dit llegir-los una altra Caputxeta.
Llegim un conte?
PÀG. 15
456
Avui plou i la colla no podrà sortir al pati. Les idees sorgeixen com bolets, però sort de l’Edu, que hi posa ordre.
Què podem fer quan plou?
    PÀG. 23
      Els de segon han visitat una expo- sició de retrats i a la Irene li ha fal- tat temps per començar a dibuixar.
Com sabran qui ha dibuixat, la Irene?
PÀG. 31
El pare de la Jana promet ex- plicar-los un conte si en Biel es menja la sopa. Avui, però, és la Jana qui els vol llegir el conte.
Per a què serveixen els contes?
PÀG. 37
L’Edu deixa una nota a la colla per dir-los que ha marxat, que ha anat a la dentista amb el pare i que ara torna. Però... ho ha dit tot?
I tu, saps com s’escriu una nota?
     PÀG. 45
   789
   Avui la Paula ha portat un llibre sobre invents. Hi ha tants invents impor- tants! Ara, a classe, buscaran infor- mació i cadascú parlarà d’un invent.
Quin és el millor invent?
La Paula és l’única de la colla que per Nadal recita el “vers” i, per fer-ho bé, ha de practicar molt. Avui, els altres volen ajudar-la.
Com es reciten els poemes?
PÀG. 59
11
L’Edu va anar a una calçotada i avui ha explicat als amics què va fer, com s’ho va passar, què va men- jar... I tu, saps explicar...
Què has fet el cap de setmana?
PÀG. 79
La Paula ha anat d’excursió amb la família i han trobat un estany ben brut. Què cal fer per conser- var l’entorn? Com ho escrivim?
Com podem cuidar l’entorn?
PÀG. 67
12
La Irene ha animat els altres a llegir en veu alta. Diu que s’han de preparar bé per poder anar al Certamen de Lectura en Veu Alta.
Com es llegeix en veu alta?
   PÀG. 53
      E
ENTRENA’T
PÀG. 75
PÀG. 85
      13 14 15
   La Jana sent una notícia a la rà- dio. És una notícia una mica in- creïble, però deu ser veritat per- què en el diari també l’expliquen.
Què expliquen les notícies?
PÀG. 93
Al parc no hi ningú de la colla, i quan la Paula ja pensa que s’avorrirà, veu un nen que juga tot sol. Potser po- drien jugar junts. Què li pot dir?
Com podem fer nous amics?
PÀG. 101
La Jana ha fet fotografies de bes- tioles i ara en Jaume els planteja un joc: Quines d’aquestes bestio- les surten en el poema?
I tu, quines bestioles reconeixes?
PÀG. 107
   















































   4   5   6   7   8