Page 6 - Itineraris Coneixement del medi 1
P. 6

             123
   La Tània vol anar a escola i la So- fia vol fer festa. A en Bernat li en- canta la seva escola, per això en Pol demana...
De qui és l’escola?
PÀG. 9
456
Els de la colla han portat a clas- se fotos de gent. Entre tots han de decidir quina relació tenen; si són...
Família, amics o veïns?
PÀG. 15
Els de primer estan esmorzant al pati. Per què el gos robot de la Tània no menja com tothom? No és viu?
  Com són els éssers vius?
   A en Pol li agrada mirar la pluja i sentir el soroll de les gotes. Amb quines parts del cos podem notar que plou?
Com ens adonem del que passa?
PÀG. 21
      La Sofia, en Bernat, en Pol i la Tània miren unes fotografies i descriuen com són i què fan els éssers vius que hi surten...
Tots els éssers vius són iguals?
PÀG. 27
La Tània, en Pol i la Sofia es miren al mirall... Totes les persones som iguals? Sentim coses diferents? Canviem?
Com som?
PÀG. 33
789
   PÀG. 39
      A la Tània i a en Pol els crida l’atenció l’audiòfon que porta l’Íria? Per a què deu servir?
Tots hi veiem, hi sentim, notem... igual?
A la classe de primer han jugat a veure qui és més alt. Com ho po- den saber? Són igual d’alts que l’any passat?
Com sabem que hem crescut?
PÀG. 51
11
En Bernat vol imitar un arbre pelat a l’hivern. No li ha quedat malament, però potser va massa abrigat!
Com és un faig a l’hivern?
PÀG. 67
13 14 15
     PÀG. 45
En Bernat està preocupat: ha oblidat l’aniversari de la seva ma- re. Apuntar-s’ho a la mà no ha estat una bona idea...
Per a què serveix un calendari?
PÀG. 57
12
Han arribat turistes al barri, i els de la colla els volen fer de guies perquè se sentin com a casa. I tu...
Què explicaries a les turistes?
      E
ENTRENA’T
PÀG. 63
PÀG. 73
         Per Carnestoltes, els de la colla s’han disfressat d’oficis: cuinera, futbolista, mecànica, cambrer... Ep, un moment!
Per què la Tània va de iogurt?
PÀG. 79
Un lloc on es puguin banyar, un lloc on puguin cuidar animals, un lloc on no hi hagi gaire gent...
Què, on aniran de vacances?
PÀG. 85
Després del pati, a la classe de primer parlen sobre què han menjat per esmorzar.
Tot el que mengem és saludable?
PÀG. 91
   















































   4   5   6   7   8